27 kwietnia

-49% Rossmann kosmetyki do twarzy

Jak pewnie wiecie, od zeszłego tygodnia, co tydzień (każdego tygodnia obniżka na inne kosmetyki) Rossmann stworzył prawdziwy raj dla kosmetykoholiczek i dla osób, które lubią robić zapasy kosmetyczne na wyprzedażach.
-49% to idealna okazja na uzupełnienie swoich ulubionych produktów.
W tym tygodniu "wyprzedaż" obowiązywała kosmetyki do makijażu twarzy - podkłady,róże, korektory, pudry.

Co kupiłam?

1. Podkład Maybelline Affinitone, kolor 16 Vanilla Rose
2. Baza pod makijaż Wibo Primer Base
3. Podkład Manhattan Powder Matt Make up, kolor 80 Sand
4. Róż do policzków Bourjois, kolor 34 Rose D'or

Podkład Maybelline wzięłam bo u mnie sprawdza się idealnie jako podkład do mieszania z innymi, cięższymi. Primer Base Wibo włożyłam do koszyka, ponieważ ma bardzo dobre opinie na wizażu, a baza z Dax cosmetics nie była w moim rossmannie przeceniona, właściwie nie wiem dlaczego.. Z tego co mi wiadomo w innych sklepach kosmetyki Dax też były objęte promocją. Podkład Manhattan zarówno jak i róż Bourjois to od początku do końca przemyślany zakup. Na róż polowałam już od dłuższego czasu, jednak jego cena nie należy do atrakcyjnych i czekałam aż będzie w niższej cenie, no i proszę! Jak znalazł:D Podkład Powder Matt Make up ma dobre opinie wśród osób, które mają tak jak ja - cerę mieszaną, która się świeci jak żarówka;/ Wzięłam go bez wahania i chętnie sama sprawdzę na własnej skórze czy faktycznie jego działanie matujące jest aż tak zadowalające jak o nim piszą:)

Recenzje każdego z tych produktów pojawią się niedługo, chciałabym je przetestować i dopiero potem opisać. Jak dobrze wiemy... pierwsze wrażenie nie zawsze jest trafne:) 

A Wy co ciekawego upolowałyście na promocji? 

Jakie kosmetyki znalazły się na Waszej liście ? Od jutra tydzień kosmetyków do oczu w Rossmannie i  -40% na wszystkie kosmetyki do makijażu w Drogeriach Natura:)




5 komentarzy:

  1. Chyba już każdy wie o tej promocji! W sklepach dzikie tłumy, nic dziwnego :D ja również kupiłam ten róż :p uwielbiam tę markę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 4 podkłady do wykończenia, wiec -49% w tym tygodniu nie kusi mnie ;p Czekam na lakiery i tusze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na cienie do powiek i pomadki !:) Ja z kolei lakierów mam za dużo, a nie używam ich za często.. a pomadki? ich nigdy nie za wiele :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię Affinitone :) Ja na razie już nic nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam korektor TM z Loreal, w tym tyg kupię tusz Max Factora a za tydzień jakies lakiery. Nie przesadzam bo mam sporo kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger