09 października

Michael Kors - jak nie dać się oszukać i nie kupić podróbki ?!

Witajcie kochane:*

Torebki od Michaela Korsa robią furorę wśród kobiet na całym świecie. Cena jest dość nieprzystępna dlatego szukamy tańszej opcji i przeglądamy oferty na stronach typu ebay, allegro.
Ja też tak zrobiłam jeszcze rok temu i nadziałam się na kompletną podróbkę wyrzucając 500 zł w błoto. Byłam tak zdruzgotana, że temat torebek od Korsa uznałam za skończony.
Potem dostałam dwie oryginalne od mojego narzeczonego i jestem bardziej niż zachwycona ich jakością, trwałością i wyglądem.
Chciałabym pokazać Wam na zdjęciach na co zwrócić uwagę przy kupnie tego cuda by nie dać się oszukać sprzedającym.

1. Nie dajcie się złapać na najtańsze oferty ! Kto sprzedaje oryginalną torebkę za 200 zł ? W dodatku często w takich aukcjach brak autentycznych zdjęć torebki, za to mamy kilka zdjęć ukradzionych z internetu.

2. Logo

Oryginalne logo jest widoczne na pierwszy rzut oka. Nie jest ani przekreślone ani nie znajduje się na żadnym tle w kolorze napisu. Logo musi być napisane drukowanymi,  równymi literami, które nie stykają się ze sobą.



3. Metka

Oryginalna metka jest w kolorze jasnego beżu. Metki w kolorze limonkowym, brązowym czy innym to pierwszy sygnał na to, że nie macie do czynienia z oryginałem.


4. Instrukcja


Do każdej torebki dostajemy instrukcję "care card" - czyli jak powinnyśmy dbać o naszą torebkę.

5. Klamry

Klamry przy oryginale są kwadratowe a nie zaokrąglone. Na każdej mamy wytłoczony napis z logo.

6. Zawieszka

Zawieszka Korsa ma cieniutki pasek, który zawieszony jest na półokragłym elemencie, który minimalnie wystaje. Podróbki często mają pasek, którego szerokość jest identyczna z rączkami.


7. Zamek

Na zamkach umieszczone jest logo Korsa. A same suwaki powinny wyglądać tak:


8. Podszewka
 Podszewka to zawsze delikatny wzór w MK. Kolor zazwyczaj jest pod kolor torebki. Podejrzane będzie jeśli czarna torebka będzie z jasną podszewką a jasna z czarną.



9. Kod wewnątrz torebki

W każdej oryginalnej torebce znajdziecie kod autentyczności:)

10. Worek przeciwkurzowy
Do każdej torebki dostajemy worek przeciwkurzowy, który wykonany jest z przyjemnego śliskiego, materiału. Ja jeden mam biały a drugi ecru, oba mają duże logo MK na przodzie:)




11. Wykończenia

Wykończenia torebki zawsze są w kolorze torebki. Pasek na klucze oraz kieszonki.



++ Zdjęcia oryginalnych torebek pochodzą ode mnie, natomiast te z podróbkami znalazłam w internecie.

Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam i będziecie uważniej patrzeć na to co kupujecie:)
Nie dajcie się oszukać:)


Macie torebkę MK w Waszych zbiorach??
Natknęłyście się na inne podróbki, np kosmetyków??

18 komentarzy:

  1. Z zainteresowaniem czytałam Twój post, głownie dlatego, że obecnie na ulicy co czwarta dziewczyna ma torebkę Korsa, ale już teraz będę wiedziała które są prawdziwe, a które tanimi podróbkami ;)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zwracam uwagi na to czy torebka jest oryginalna, natomiast mam podróbkę kupiłam ją bo mi się podobała, nie wiedząc kim jest Michael Kors ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam się na torebkach Korsa ale muszę przyznać, że kuszą kuszą...
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiepsko wydać 500 zł na podróbkę. Chyba warto dodać, aby kupować z pewnych źródeł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Dostałam nauczkę i dwie kolejne zostały kupione przez narzeczonego na zalando

      Usuń
  5. Great post.
    Do you want to follow each other on GFC? If yes, tell me on my blog and I will follow your back.
    Moni
    www.glamshine.de

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post. choć ja nie kupiłabym nigdy tak drogich rzeczy czy to oryginał czy podróbka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post nie mam jeszcze w swoich zbiorach takiej torebki ale chętnie zapamiętam na przyszłość żeby nie dać się oszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na internecie jest mnóstwo ofert w całkiem dobrych cenach i niestety wiele osób się na to kusi. A ciekawe jak z ubraniami? Sama mam skórzaną kurtkę Korsa i często się zastanawiam czy może przypadkiem nie nadziałam się na podrobioną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama struktura skóry może dużo powiedzieć. Jak porownalam oryginał i podróbke to gołym okiem widać różnice ;)

      Usuń
    2. Sama struktura skóry może dużo powiedzieć. Jak porownalam oryginał i podróbke to gołym okiem widać różnice ;)

      Usuń
  9. Byłabym zła, wydając tyle kasy za podróbę, więc dobrze wiedzieć na co zwracać uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kilku lat przez to, że jestem konsultantką kupuję torby z Avona :) Na oryginały mnie niestety nie stać ;) Dostałaś nominację do LBA, szczegóły u mnie na blogu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę musiała zapamiętać te zasady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te torebki mają swoją klasę i cenę, dobrze jest by nie złapać się na podróbce, bo przecież to zawsze są wydane pieniądze. :< tylko jak się okazuje nie na to co chciałyśmy.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam i jakoś kompletnie mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto wiedzieć jak poznac podróbę

    OdpowiedzUsuń
  15. VnariWinshi Scott Tiatia Download crack
    gevastcasnest

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger