16 października

Kat Von D Studded Kiss Lipstick - pomadka do ust

Witajcie Kochane :*

Czerwień na ustach to istny klasyk kochany przez miliony kobiet. Ja będąc jasną blondynką często podkreślam usta tym kolorem. Zupełnym przypadkiem kiedy szukałam opinii na temat niedawno prezentowanego podkładu od Kat Von D natknęłam się na recenzję szminek. Były bardzo pochlebne i to skusiło mnie do kupna produktu. Wybrałam kolor czerwony, ponieważ czerwonych szminek nigdy za wiele :D

Opis:
"Innowacyjna szminka która pokrywa usta intensywnym kolorem zapewniając trwałość do 10 godzin oraz uczucie komfortu.
Bogata w pigment szminka nadaje ustom niepowtarzalny blask.
Wyjątkowa formuła zapewnia wspaniały efekt.
Usta staną się bardziej zmysłowe, a ich kontur wyraźniejszy.
Nie zawiera parabenów."


Moja opinia:
Moim zdaniem ta szminka przebiła trwałość czerwieni Maca. O wiele dłużej zostaje z nami na ustach, schodzi równomiernie i nie osadza się w kącikach ust. Nie boję się przyznać, że to moja ulubiona czerwona szminka. Zupełnie nie boję się jej używać jak często mi się to zdarza z tak intensywnymi kolorami.
Jestem bardziej niż zachwycona. Testowałam ją dokładnie w zeszły weekend kiedy to byłam cały dzień poza domem. Nie poprawiałam ust ani razu. Pół dnia na zakupach, następnie obiad a efekt dalej był spektakularny. Muszę przyznać, że po zjedzeniu obiadu kolor stracił na intensywności, jednak taki lżejszy efekt także mi odpowiadał. Opakowanie również nie pozostaje mi obojętne. Ładne, czarne jakby nabite ćwiekami, bardzo trwałe. 
Polecam :)

Mój odcień: Underage Red
Cena: ok. 100 - 140 zł / 3g







A Wy? Macie swoją ulubioną czerwień na ustach?

10 komentarzy:

  1. O rany jak taka trwała to chętnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat w czerwieni źle się czuję, ale kolor piękny, z resztą tak jak i pozostałych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też źle czuję się w czerwieni. Wolę szminki w odcieniach różu ;)

      Usuń
  3. Bardzo na plus jej trwałość, nie mam swojej ulubionej pomadki w tym kolorze ale ogólnie bardzo lubię pomadki Zoeva. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kolory są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele słyszałam o tej firmie,po Twojej recenzji muszę wreszcie w coś zainwestować! :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie nią zaciekawiłas skoro lepsza od maca. No śliczna ta czerwień.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger