02 października

RapidBrow serum do brwi + woski Yankee Candle

Hej Kochane:*

Przepraszam, że długo nie dodałam żadnego nowego posta, jednak ostatnimi czasy cierpię na nadmiar pracy i brak chwili dla siebie. 

Dzisiaj chciałabym napisać coś o produkcie, nad którym pewnie każda z Was, która ma problem z brwiami się zastanawiała. Ja za czasów nastolatki wyrywałam brwi bardzo cienko i to poskutkowało tym, że w pewnych miejscach moje brwi po prostu przestały rosnąć, drugi problem jest taki, że naturalnie jestem jasną blondynką a co za tym idzie - moje brwi także są zbyt jasne, czasami wręcz niewidoczne z daleka. Komicznie to wygląda.
Jakiś czas temu, dokładniej 2 miesiące temu postanowiłam kupić odżywkę, która choć trochę mi pomoże. Strzał padł na Rapidbrow, czy słusznie? Zapraszam do rezencji:)

Opis produktu:
"RapidBrow® spektakularnie poprawia wygląd brwi. Nadaje im młodzieńczego, zdrowego wyglądu. Przepiękne brwi są już w Twoim zasięgu! RapidBrow® Eyebrow Enhancing Serum klinicznie udowodniona formuła Hexatein® 2 Complex, to unikalna mieszanka białek, peptydów, składników odżywczych poprawiająca kondycję brwi już w 60 dni*. 
*Badani Kliniczne przeprowadzonone na 61 osobach w okresie 60 dni"


Skład:
Polipeptydy, dobroczynne aminokwasy poprawiające wygląd brwi
Biotyna (Pro-witamina B7/ witamina H/ koenzym R), istotny czynnik w utrzymaniu zdrowego, młodzieńczego wyglądu brwi
Panthenol (VitaminB5) nawilża i odżywia brwi, poprawia ich ogólną kondycję 
Keratyna, jest budulcem włosów, wzmacnia strukturę białek, brwi odzyskują zdrowy wygląd
Apple Fruit Cell Extrakt, komórki macierzyste jabłka – rewolucyjny składnik spowalniający procesy starzenia
Sweet Almond Extract, bogaty w składniki nawilżające, zmiękczające, nadaje połysk i miękkość brwiom 


Moja opinia:
Serum - odżywka znajduje się w niebieskim, plastikowym opakowaniu. Bardzo solidnym, kilkanaście razy spadła mi na kafelki i nic się nie stało :D Z wyglądu przypomina tusz do rzęs. Aplikacja jest niezwykle łatwa, wystarczy raz dziennie wieczorem po zmyciu makijażu pociągnąć odżywkę szczoteczką po naszych brwiach. Konsystencja ani za rzadka, ani za gęsta - idealna. 
Nie posiada zapachu i jest to plusem, bynajmniej nie drażni naszych oczu. Przechodząc do samego działania...hmm..właściwie na początku nie byłam ani trochę zadowolona, jednak po dwóch miesiącach jestem w stanie zauważyć przyrost dziko rosnących brwi oraz zagęszczenie brwi w łuku brwiowym. Do tego brwi są nieco dłuższe.
Największym zaskoczeniem jest zmiana koloru - są znacznie ciemniejsze a ja jestem z tego bardzo zadowolona bo nie lubię używać henny a stylizacja rano zajmuje mi dużo mniej czasu.

Podsumowując:
+ zagęszczenie brwi
+ przyciemnienie 
+ dużo nowych włosków rosnących poza linią naszych brwi - wiem, że produkt działa
+ dłuższe włoski
+ wydajność
- cena
- długi okres oczekiwania na efekty

Pamiętajcie, przy stosowaniu tego typu produktów musimy być cierpliwe i konsekwentne co do częstotliwości ich używania.
Moim problemem jest to, że często zapominam o nich i stosuję zamiast codziennie to co drugi dzień. Ahh ta skleroza..

Cena: 199 zł / 3ml 
Teraz w Douglasie jest 25 % zniżki i możecie ją kupić w cenie 149 zł. Nie wiem  jak w sklepach, ale online na pewno - przed chwilą sprawdzałam :)


Moje brwi przed:



A tak wyglądają teraz (przed recenzją je doprowadziłam do ładu i powyrywałam te dziko rosnące) :



Ostatnio zaszalalam i kupiłam kilka wosków i małą świeczkę z Yankee Candle. Uwielbiam je !! 
Jeśli jeszcze nie próbowałyście to serdecznie polecam :) Pachną obłędnie i intensywnie!
Wybrałam większość limitowanych zapachów świątecznych, wiem, wiem... do świąt jeszcze daleko, ale bardzo lubię te zapachy :)





A Wy? Miałyście już Rapidbrow? Jakie są Wasze odczucia wobec tego produktu?
Jakie są Wasze sposoby na piękne brwi?

10 komentarzy:

  1. Różnica na brwiach jest naprawdę duża. Ja nie muszę używać tego typu kosmetyków, a swoje brwi muszę przycinać... tak jest ich dużo ;) Ale jak gdzieś wychodzę to dorysowuje je swoimi farbkami ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna różnica w brwiach,jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej firmie. Serum do rzes stosowałam i to nie jedno. Efekty były, ale malusie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje brwi są naturalnie gęste i ciemne, nie muszę ich niczym dodatkowo wspomagać. Świetnie, że to serum się sprawdza.. cena nie jest taka wysoka przy tym efekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moich brwi nei trzeba podkreślać same w sobie są grube i gęste:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy tego serum brwi mam po tacie bardzo gęste ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale najważniejsze, że działa! Woski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście ,że mam naturalnie gęste brwi,ale za to mojej mamie by się przydała takie serum do brwi :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkt do brwi bardzo mnie zaciekawił, jednak jego cena jest kosmiczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaletą jesieni jest to, że już można zapalać pięknie pachnące woski. ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger