25 września

Benefit Benebalm - nawilżający balsam do ust + mnóstwo darmowych próbek

Witajcie kochane:*
Dziś chciałabym napisać o moim nowym ulubieńcu do ust;) Jakiś czas temu szukałam produktu, który będzie dobrze nawilżał i prezentował się na ustach dość apetycznie z lekkim kolorem. 
No i znalazłam balsam marki Benefit Benebalm.

Opis:
"Nawilżający balsam do ust z nutką koloru czerwonego różu.
Nasze balsamy do ust w ulubionych barwach, wzbogacone masłem mango i kwasem hialuronowym, nawilżają i odżywiają. Przebieraj w naszym asortymencie kolorów, by wybrać kolor, który najbardziej przypadnie Ci do gustu. Nakładaj bezpośrednio na usta, by podkreślić ich naturalną barwę lub na róż w płynie w odpowiednim kolorze, by utrwalić barwny efekt. Z każdą warstwą stają się wyraźniejsze. Można stosować bez umiaru."


Moja opinia:
Sztyft znajduje się w ładnym plastikowym opakowaniu z kropkami, wygląda dość luksusowo a plastik nawet po długim czasie się nie rysuje, nawet pomimo wrzucania go do torebki, w której znajduje się wszystko (ahh te kobiety). 
Aplikacja niezwykle łatwa, balsam sam sunie nam po ustach i już w pierwszej chwili po nałożeniu czujemy ulgę i nawilżenie.
Nie uwidacznia suchych skórek a powiedziałabym, że ukrywa je przed światem. Zapach ! Pachnie jak woda różana, bardzo intensywnie, mi ten zapach odpowiada, jednak dla osób, które nie przepadają za zapachem róży może on być zbyt mocny i odpychający. Kolor - możemy go stopniować, dodając kolejne warstwy produktu. Z każdą kolejną kolor jest bardziej wyrazisty. Benefit wypuścił kilka kolorów z tej serii, poniżej wkleję Wam przykłady:)
Wydajność, myślę, że to jedyny mały minus tego balsamu. Nie jest jakaś bardzo mała, jednak widać, że produktu dość szybko ubywa a sztyft ma zaledwie 3g. Pomimo to bardzo polecam :) Na moich ustach spełnił wszystkie swoje zadania:)

Cena: ok 92 zł / 3g



Oto wszystkie dostępne odcienie:



Od jakiegoś czasu dostaję bardzo dużo próbek, a to głównie dlatego, że znalazłam stronę, na której codziennie dodawane są linki z markami, które w danym czasie nam je proponują. Poniżej znajdziecie link, jednak nie jestem pewna czy wszystkie marki wysyłają do polski, możecie spróbować :)
http://www.latestfreestuff.co.uk/  - owa strona :)

A to próbki, które dostałam przez ostatnie dwa tygodnie:


A Wy? Znacie ten balsam ? Jaki jest Wasz ulubiony?
Zamawiacie darmowe próbki? Z jakich stron najczęściej korzystacie?

10 komentarzy:

  1. ja próbek mam ogrom, ale zawsze zapominam używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie próbki wkurzają bo lezą i nic z nimi nie robię;p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam go ale jak widzę ma fajne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zapominam o próbkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach różany to raczej nie moje klimaty, ale ładne kolory i wydaje się być ciekawy :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bardzo lubię próbki bo pozwalają mi unikać bubli ;)
    kolorki świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię próbki brać jak gdzieś wyjeżdżam,żeby zminimalizować zajmowane miejsce i żeby było lżej ; )
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu ale skoro daje kolor i nawilża w dodatku. To muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą pomadkę i ją lubię choć denerwuję się, że ścierają się z niej napisy (bo posiadam już końcówkę) ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa z tymi próbkami. ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger