11 września

Korres - błyszczyk z olejkiem wiśniowym

Witajcie Kochane:*
Miałam na blogu malutki zastój, ale tak jak pisałam w poprzednim poście - byłam na wycieczce i nie miałam czasu na pisanie postów:)
Właśnie w Hiszpanii znalazłam nowego ulubieńca do ust, natknęłam się na markę Korres przypadkiem, właściwie wcale jej nie szukałam bo była mi totalnie nie znana, ale będąc przejazdem w Barcelonie weszłam do Sephory poszukując jakiegoś nawilżacza do ust, który przy okazji doda im lekkiego blasku. Pani pracująca w sklepie od razu przyniosła mi ten produkt. O szczegółach tego błyszczyka napiszę niżej;)

Opis produktu:
"Rozświetlający błyszczyk do ust z nawilżającym olejkiem wiśniowym. Jego lekka formuła pozwala na naturalne i trwałe wykończenie makijażu, a zawarte w błyszczyku witaminy C i E, pielęgnują oraz nawilżają usta. "

Skład:
Polybutene, Hydrogenated Polydecene, Synthetic Wax, Silica, PVP/Hexadecene Copolymer (VP/Hexadecene Copolymer), Octyldodecanol, Hydrogenated Jojoba Oil (Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil), Anise Alcohol, Aroma (Flavor), Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Lauryl PCA, Lecithin, Phenoxyethanol, Prunus Avium (Sweet Cherry) Seed Oil, Prunus Cerasus (Bitter Cherry) Seed Oil, Tocopherol, Calcium Aluminum Borosilicate, Synthetic Fluorphlogopite; (+/- (May contain): CI 15985 (Yellow 6 Lake), CI 45410 (Red 28 Lake),CI 77491 (Iron Oxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide), CI 77891 (Titanium Dioxide).

Moja opinia:
Tak jak pisałam wyżej, błyszczyk był zupełnym przypadkiem w mojej kosmetyczce, ale jednocześnie był to strzał w dziesiątkę. Jest to nie tylko gadżet, ale gdy mam suche usta to mój nowy must have. W jednym opakowaniu znajdziemy jakoby dwa produkty: świetny nawilżacz, który w krótkim momencie usuwa uczucie ściągniętych ust i suchych skórek oraz produkt, którym możemy dopełnić nasz makijaż. Nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń, od kiedy go mam jest w mojej torebce praktycznie zawsze. 
Pielęgnacja plus piękne rozświetlenie ust? Czego chcieć więcej.
Zapach lekki, zupełnie niechemiczny, wyczuwam w nim wisienkę, ale delikatnie.
Wydajności produktu nie jestem w stanie opisać bo mam go dwa tygodnie, ale wiem, że potrzeba niewielkiej ilości by pokryć nim usta, więc to jak najbardziej na plus.
Nadaje ustom piękny kolor, który nie rzuca się bardzo w oczy.
Nie klei się i nie trzeba odklejać od niego włosów :D

Jak będziecie miały okazję go kupić lub poszukujecie nawilżającego błyszczyka to jak najbardziej polecam :)

Cena: 99 zł/ 6ml

Mój odcień: Coral






A Wy macie swój ulubiony błyszczyk? Znacie markę Korres?


2 komentarze:

  1. Znam markę i bardzo ją lubię błyszczyk wydaję się być Świetny, cena niestety troszkę za wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam ale szczerze za taką cenę na pewno nie kupiłabym błyszczyka do ust.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger