21 września

Avene Cleanance - żel do skóry tłustej i trądzikowej

Witajcie Kochane :*

Dzisiaj o żelu, do którego zawsze wracam gdy inne dają plamę lub gdy moja cera zaczyna być kapryśna. Pierwszy raz stosowałam go dobrych kilka lat temu będąc we Włoszech, tam poleciła mi go koleżanka. Potrzebowałam wtedy czegoś bardzo oczyszczającego bo zmiana klimatu zrobiła swoje a moja twarz wyglądała jakby przejechał po niej traktor ;D Uratował mnie wtedy i ratuje mnie za każdym razem gdy sytuacja się powtarza.

Opis produktu:
"Cleanance żel delikatnie oczyszcza skórę tłustą lub trądzikową, nie wysuszając jej. Nadmiar łoju zostaje usunięty, naskórek oczyszczony przy zachowaniu fizjologicznego pH skóry. Skóra odzyskuje zdrowy wygląd. Łagodnie oczyszcza dzięki delikatnej bazie myjącej. 
Koi i łagodzi podrażnienia za pomocą glukonianu cynku oraz wodzie termalnej Avęne. Cleanance żel jest niezwykle wydajny w użyciu. Jego praktyczne w użyciu opakowanie zapewnia latwą aplikację produktu. Nie zawiera mydła. Produkt hipoalergiczny i nie powodujący powstawania zaskórników. "


Skład:
Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Water (Aqua), Decyl Glucoside, Polysorbate 20,Disodium Cocoamphodiacetate, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Glycerin, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Chloride, Methyl Gluceth-20, Benzoic Acid, Cetrimonium Bromide, Cucubrita Pepo (Pumkin) Seed Oil (Cucubrita Pepo Seed Oil), Disodium EDTA, Fragrance (Parfum), Green 5 (CI61570), Lactid Acid, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Yellow 5 (CI19140), Zinc Gluconate.

Moja opinia:
Tak jak pisałam powyżej - ten żel to ratunek na kaprysy mojej cery. Bardzo go lubię z wielu przyczyn, mianowicie - jest bardzo wydajny, jedno opakowanie starcza mi conajmniej na 4 miesiące codziennego stosowania. Zapach niewyczuwalny co również uznaję za plus, wolę gdy produkt jest bezzapachowy niż jak śmierdzi alkoholem lub innymi specyfikami. Bardzo przemyślane opakowanie - proste, ale zakrętka zamykana na odsuwanie, dziurka malutka - nie wylatuje nam więcej produktu niż byśmy chciały co wpływa na jego wydajność. Odnośnie działania, moim zdaniem jest to świetny żel dla osób zmagających się z tłustą cerą. TYLKO I WYŁĄCZNIE dla tych osób. Wysusza nam wszelkie wypryski i pomaga w ich gojeniu, reguluje produkcję sebum. Podczas regularnego stosowania żelu możemy zauważyć poprawę w stanie naszej cery. 
Odradzam go osobom, których cera jest sucha bądź łatwo się przesusza, żel może tylko pogorszyć sprawę.
Ja mam cerę mieszaną i stosuję go na zmianę z innym żelem do cery suchej. 

Cena: ok. 40 zł / 200 ml





A Wy znacie ten żel? 
Macie swój ulubiony produkt do oczyszczania twarzy?



10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie znam, ale jak dla cery trądzikowej to dla mnie. Mój ostatni żel z Vichy zupełnie mi się nie sprawdził, więc chętnie go zmienię :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale słyszałam sporo pozytywnych opinii! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą firmę :) Świetny skład.
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w banery reklamowe na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się idealny do mojej cery :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obsrwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego żelu, ja mam podobnie jak Ty cere mieszaną też musiałabym stosować go na zmianę z innym, może skuszę się :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tę firmę ;) lecz tego nie używałam.

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger