28 kwietnia

- 49% na kosmetyki do oczu Rossmann, -40% na wszystko Natura

Kochani, wczoraj pisałam o tym co kupiłam w Rossmannie na "dniach kosmetyków do twarzy". Od dziś jest promocja na wszystko do oczu: cienie, eyelinery, kredki, tusze do rzęs itp., natomiast w Drogeriach Natura -40% na wszystkie kosmetyki do makijażu. Skończyłam dziś szybciej zajęcia i czym prędzej pobiegłam do galerii.
Generalnie dużo nie wylądowało w moim koszyku, ze względu na to, że trochę kosmetyków mi się nazbierało bo zazwyczaj kupuję to czego potrzebuję na bieżąco, no chyba, że przydarzy się taka okazja jak teraz, chociaż i tak próbuję się powstrzymywać jak tylko mogę..tak tak..nieszczęsna studencka kieszeń.

Oto moje dzisiejsze zakupy:
1. Długotrwała pomadka do ust Essence, kolor nr 01 Coral Calling (natura)
2. Eyeliner Wibo, kolor brązowy :D (Rossmann)
3. Eyeliner Wibo, kolor stalowy (Rossmann)
4. Eyeliner Lovely, kolor Pastel Green (Rossmann)
5. Eyeliner My Secret, kolor nr 10 Malachite (natura)
6. Pędzel do różu Catrice (natura)

Szczerze mówiąc nie liczyłam na to, że pędzle są także objęte promocją. Zapytałam z ciekawości, chociaż z góry wiedziałam jaka będzie odpowiedź..a jednak ! :) 

A Wy byłyście już w Naturze?:) 


:*

6 komentarzy:

  1. Ja wybieram się też po te eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pomadka, ja nie byłam na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj na pędzle to skusiłabym się również i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowo! Pomadka ma ładny kolor :) Zapomniałam, że w grę wchodzą też pędzle i akcesoria! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pomadka,a miałam na promocji kupić ale nie wyszło..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger