03 maja

Próbki LOVE ME GREEN

Jakiś czas temu zamówiłam próbki Love Me Green. Szczerze mówiąc, myślałam, że to taki pic na wodę i nic nie dostanę. Zeszłam do skrzynki zobaczyć co tym razem listonosz przyniósł i proszę bardzo ! Miłe zaskoczenie:)
W kopercie znalazło się 6 próbek. 
1. Organic regenerating night face cream
Właściwości:
"Nałożenie kremu jest wieczornym gestem piękna w całodziennym rytuale dbania o siebie. Dostarcza skórze niezbędnych składników odżywczych i regenerujących. Elementy przeciwutleniające kremu niwelują  agresje środowiska i regenerują skórę skutecznie przez noc. Po przebudzeniu, skóra jest odżywiona i odprężona."
Ten krem zdążyłam już przetestować i jestem zachwycona.. Jego konsystencja jest gęsta, nie spływa z palca i twarzy podczas aplikacji..Jako, że ma ekstrakt z mleczka pszczelego jego zapach nie powala, ale jest do wytrzymania..z resztą to nieważne. Ważne, jest to, że nie pozostawia tłustego filmu, szybko się wchłania a po przebudzeniu twarz jest widocznie odżywiona i przygotowana na kolejny ciężki dzień:)
Cena : 74,90 zł
                                          2. Organic regenerating day face cream
                                                   Właściwości:
"O lekkiej, jedwabistej konsystencji. Krem nawilża* skórę przez cały dzień, dając jej uczucie komfortu i odprężenia. Nie powoduje rozszerzania porów. Po nałożeniu krem nie tworzy tłustego filmu, przez co skóra wygląda świeżo. Dzięki orginalnej kompozycji takich składników jak olejek arganowy , wyciąg z pestek granatów czy Osilift (opatentowana substacja na bazie wyciągu z owsa) skóra oddycha, nabiera naturalnego kolorytu, odzyskuje tonus i sprężystość."
Ten krem również zdażyłam przetestować. Co mnie zachwyciło? Przede wszystkim jego zapach. Olejek z gratantu jest wyraźnie wyczuwalny. Dobrze nawilża i przygotowuje cerę do makijażu..można śmiało nakładać jako krem pod podkład, dzięki czemu po kilku godzinach nie widać suchych skórek. 
Cena: 74,90 zł

                                        3. Organic revitalising hand cream
                                            Właściwości:
"Dzięki specjalnie skomponowanej formule ten organiczny krem do rak skutecznie regeneruje i chroni dłonie. Unikalna receptura sprawia, że szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustego filmu na skórze dłoni. Efekt działania kremu utrzymuje się jeszcze długo po jego zastosowaniu, pozostawiając skórę przyjemnie gładką i aksamitną. Łagodnie rozjaśnia przebarwienia."
Zamówię na pewno pełnowartościowy produkt ! Skóra rąk wyraźnie wygładzona, dobrze nawilżona. Dłonie nie są tłuste zaraz po aplikacji, bardzo szybko się wchłania. Niestety moją zmorą jest to, że każdy jeden krem do rąk wchłaniał się bardzo długo i musiałam czekać zanim czegokolwiek dotknę bo wszystko co zdążyłam złapać było tłuste.. Z tym kremem ten problem zniknął ! Zapach ładny, lekki, dla mnie wręcz neutralny. 
Cena: 29 zł/75 ml
                                      4. Organic energising face peeling
                                       Właściwości:
"Naturalny, wygładzający bio peeling oragniczny do twarzy, delikatnie usuwa martwe komórki z powierzchni skóry,  stymuluje procesy regeneracyjne, polepsza koloryt skóry. Łagodnie eliminuje nadmiar łoju skórnego, usuwa nieczystości i zrogowaciałe komórki. Zabezpiecza skórę przed oznakami starzenia pozostawiając skórę miększą, gładszą promienną, poprawiając jej nawilżenie."
Nie zdążyłam go jeszcze przetestować, jak tylko to zrobię edytuję post i dodam moją opinię:)
Cena: 39,90 zł

                                5. Organic karite exotique moisturising body cream
                                   Właściwości:
"Organiczny balsam do ciała opracowany w celu nawilżenia*, odżywienia i ochrony skóry. Jego stosowanie daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Balsam wyjątkowo szybko się wchłania pozostawiając na powierzchni skóry naturalny połysk, nie zostawiając tłustego filmu. Skóra staje się jedwabiście gładka."
Tutaj znowu pozytywnie ! Balsam szybko się wchłania, ślicznie pachnie i dobrze nawilża. Nie jest uciążliwy jak to uciążliwe potrafią być inne balsamy - długie wchłanianie, czekanie aż ubierzemy spodnie by ich nie poplamić. Tutaj tego problemu nie ma. Skóra po aplikacji miękka, gładka i pachnąca:)
  Cena : 19,90 zł / 30 ml      
                                     6. Organic slimming green tea body cream
                                    Właściwości:
"Organiczny krem do ciała o lekkiej konsystencji, bardzo szybko penetrujący. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry pozbawionej jędrności. Błyskawicznie poprawia napięcie skóry oraz ujędrnia. Silnie nawilża *  i jednocześnie wspomaga eliminację tłuszczu z komórek adypocytowych."
Tego produktu nie zdążyłam przetestować:) Opinia zostanie dodana później:)
Cena: 79 zł / 200 ml

Produkty Love Me Green produkowane są we Francji z naturalnych składników. Czy to do mnie przemawia? Na pewno ! Ceny może i trochę odstraszają jednak twierdzę, że za dobry produkt warto zapłacić trochę więcej i cieszyć się widocznymi efektami :) 
Wszystkie produkty możecie zamówić na http://love-me-green.pl/

Pozdrawiam !:*



3 komentarze:

  1. fajnie jest przetestować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzi peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam jeszcze niczego z LMG, ale bardzo bym chciała. Produkty widnieją na mojej wish liście ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger