04 maja

Podkład BB Bell 7 in 1 Multi Mousse

WITAJCIE KOCHANE !:*
Jak Wam minęła majóweczka?

          Dzisiaj mam dla Was recenzję Wielofunkcyjnego podkładu BB w musie 7 in 1 marki BELL.

Od czasu do czasu zgłaszałam się do testowania produktów różnych marek, wcześniej opisywałam podkład marki Max Factor, teraz z kolei marka Bell wysłała mi taki oto podkładzik. Sama pewnie nie zdecydowałabym się na zakup jakiegokolwiek podkładu BB, ale tylko z jednego względu - mam problematyczną cerę, która wymaga dość dobrego krycia, a wszelkie podkłady typu BB i CC kojarzą mi się z osobami, które nie mają większych problemów z trądzikiem.


Informacje od producenta: 
"Wielofunkcyjny podkład w musie BB Multi Mousse 7 in 1 Bell to idealne rozwiązanie dla tych kobiet, które w jednym kosmetyku szukają matujących i kryjących właściwości oraz naturalnego wykończenia makijażu. Lekka konsystencja i mineralne pigmenty sprawiają, że mus idealnie dopasowuje się do skóry, nadając jej zdrowy wygląd. BB Mousse intensywnie matuje, pozostawiając pudrowe wykończenie makijażu, perfekcyjnie kryje niedoskonałości skóry, a beztłuszczowa formuła nie zatyka porów skóry. Zawarty w produkcie SPF 15 chroni skórę przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.
Dostępny w dwóch odcieniach: 01 Beige - dla cery jasnej i 02 Sunny - dla cery ciemnej."

DO TESTOWANIA WYBRAŁAM JAŚNIEJSZY ODCIEŃ BEIGE.

Ode mnie:)

Opakowanie:
Podkład znajduje się w małym, plastikowym pudełeczku. I moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie ! Dlaczego? Kiedyś byłam fanatyczką podkładów w musie i zazwyczaj każdy z nich miał szklane, ciężkie opakowanie, które jak tylko wypadło mi z rąk, bądź spadło z biurka roztrzaskiwało się na malutkie kawałeczki.. niestety jestem śmalazarna i taka sytuacja miała miejsce kilka razy. Jak spadały mi na dywan..pal licho ! Ale kafelki? Zazwyczaj tego nie przeżywały :P 

Konsystencja i zapach:
Jak to podkład w musie..konsystencja gęsta, zwarta a jednocześnie delikatna:) Bardzo dobrze się rozprowadza. Zapach typowy dla podkładów..jak gdyby..yyy..kremowy?:)

Krycie:
Jak wyżej pisałam moja cera nie należy do idealnych.. Krycie oceńcie same:

Trwałość, efekt maski:
I tutaj niestety jestem rozczarowana..Efektu maski absolutnie nie ma, podkład jest na tyle delikatny, że ciężko jest uzyskać taki efekt, jednak trwałość. No właśnie! Malując się rano możemy być zachwycone, jednak jak wrócimy do domu i spojrzymy w lustro..podkładu po prostu nie ma ! 

Plusy:
+ opakowanie
+ neutralny zapach i delikatna konsystencja
+ dostępność - wysepki w galeriach handlowych, drogerie natura i mniejsze prywatne sklepiki
+ brak efektu maski
+ SPF 15
Minusy:
- trwałość
- tylko dwa odcienie do wyboru
- 7 in 1 to niestety tylko bajka wkręcana przez producenta:P

+/- krycie oraz cena (25 zł w cenie regularnej)

Podsumowanie:
Wielozadaniowy podkład w musie marki Bell będzie idealny dla osób, które nie potrzebują większego krycia. Dla osób o problematycznej cerze będzie za lekki i niestety nie spełni swojego podstawowego zadania. 


Używacie podkładów typu BB lub CC, jakie należą do Waszych ulubionych?:)


7 komentarzy:

  1. Lubię podkłady w musie, więc może kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu. O wiele bardziej lubię podkłady. Do kremów BB nie jestem przekonana :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od kilku lat używam minerałów i nie wrócę raczej do zwykłych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedys podobny, z trwaloscia rowniez był problem .. ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zdziwiło mnie to że podkłąd ma tylko dwa odcienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie też, dostałam maila, że mam sobie wybrać jeden z dwóch to aż musiałam sprawdzić w internecie czy są tylko dwa czy reszta już została porozsyłana:)

      Usuń
  6. Mnie jakoś te wszystkie kremy BB i CC nie kręcą, jakoś nie mogę się do nich przekonać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger