29 maja

Iwostin, Purritin Rehydrin, Krem przywracający nawilżenie

Jakiś czas mnie tu nie było... studia, kurs. Bardzo dużo się ostatnio u mnie działo i nie znalazłam chwili by cokolwiek dla Was napisać. Kończę studia i mam bardzo dużo spraw do załatwienia, teraz na tym głównie się skupiłam.
Jak już tu jestem to chciałam Wam „przedstawić” i polecić baaardzo dobry krem do twarzy, który kupiłam pod wpływem chwili, szukając czegoś co przywróciłoby nawilżenie mojej suchej skórzeJ
 Tam tara ram !

Iwostin, Purritin Rehydrin, Krem przywracający nawilżenie



Od producenta:
„Iwostin Purritin Rehydrin jest przeznaczony dla skóry wysuszonej intensywnymi kuracjami dermatologicznymi.
- głęboko i długotrwale nawilża
- zapewnia odbudowanie bariery hydrolipidowej
- uzupełnia braki w cemencie międzykomórkowym
- chroni przed TEWL (przeznaskórkową utratą wody)
- pozostawia nawilżoną, aksamitnie matową skórę
- bardzo lekka formuła
- nie nasila łojotoku
- nie ma działania komedogennego (nie powoduje powstawania zaskórników)
- nie zawiera parafiny.”





Ode mnie:
Tak jak producent obiecuje, kremik przywraca nawilżenie naszej skóry po wszelkich kuracjach dermatologicznych. Co mnie urzekło? Przede wszystkim to, że doskonale nawilża nie zapychając przy tym. Zazwyczaj każdy nawilżający krem, którego używałam po pewnym czasie zaczynał zapychać a co za tym idzie..powstawały nowe wypryski – a przecież chciałam się ich pozbyć!
Zapach..hmm.. zupełnie neutralny.. praktycznie niewyczuwalny. To kolejny plus, bynajmniej dla mnie. Wolę by był bezzapachowy niż pachniał nieprzyjemnie i zbyt intensywnie.
Produkt IDEALNY jako baza pod makijaż! Nie roluje się na twarzy, niweluje suche skórki, które są dla mnie utrapieniem od pewnego czasu..
Cena w stosunku do wydajności? No tutaj mamy pewien problem.. w sumie jedyny. Za 35 zł dostajemy 40 ml kremu, używając go codziennie – rano i wieczorem jak zaleca producent nie jest on wydajny. Nie potrzebujemy go dużo by pokryć całą twarz..ale z kolei 40 ml to nie jest duża pojemność jak za taką cenę. Dla osób, które już go przetestowały i są zadowolone – tak jak ja, cena nie będzie grała roli, jednak dla osób, które jeszcze go nie używały może to być problem, nikt nie lubi wydawać pieniędzy na nieznany produkt.
Ja ten krem Iwostin mogę szczerze polecić!  Jestem zadowolona i na pewno kupię go ponownie;)











Macie swój ulubiony krem ? Testowałyście inne produkty Iwostin z tej serii?

4 komentarze:

  1. Testowałam Iwostin ale akurat z inne serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog and great reviews. :)
    Mind to follow each other? Let me know. :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger