08 maja

Wibo Celebrity Nails 2 My charming

Witajcie :*

Jako, że w Rossmannie w tym tygodniu jest -49% na lakiery i pomadki, zaopatrzyłam się w kilka wiosenno-letnich kolorów:) Pierwszym z nich jest Wibo, z limitowanej kolekcji Celebrity Nails. Szczerze mówiąc nie jestem zwolenniczką lakierów, ale tylko i wyłącznie z prywatnych względów - po dwóch, góra trzech dniach znika on z paznokci bardzo niechlujnie co mnie bardzo denerwuje. Tylko te piaskowe się u mnie sprawdzają, idąc do Rossmanna szłam po kilka lakierów z kolekcji Candy shop..ale jak na złość, wszystkie już zostały wykupione a odwiedziłam łącznie 3 drogerie.. 
No, ale do rzeczy..dziś chciałabym Wam zrecenzować lakier nr 3 - My charming z wyżej wspomnianej kolekcji Celebrity Nails.

Tutaj możecie spojrzeć, jaką gamę kolorystyczną oferuje nam ta kolekcja:

Kilka słów od producenta:

"Celebrity Look to nowa kolekcja firmy Wibo, której twarzą jest Paulina Papierska.
Inspiracją przy jej tworzeniu były: gwiazdorski blask, jasne barwy i możliwości kreacji.
Możesz zrobić sobie manicur w rozpalających zmysły kolorach słońca lub orzeźwiających jak morska woda."

Kilka słów ode mnie:

Jak widać na zdjęciu powyżej gama kolorystyczna jest naprawdę bardzo ciekawa. Znajdziemy wiele kolorów, które podkreślą naszą opaleniznę no i Kochane ! Wiosna, lato to przede wszystkim kolory rzucające się w oczy ! Co do kolorów nie mam żadnego "ale". 
No i tutaj kończą się miłe słowa na temat tych lakierów. Nie wiem czy trafiłam na złą partię czy one po prostu są tak słabe pod względem trwałości, jakości itp.
Pędzelek jest bardzo cienki co utrudnia nam malowanie naszych paznokci, poza tym malowanie ich tym lakierem nie należy do najprzyjemniejszych. Podczas nakładania już pierwszej warstwy zaczął się...yy..grudkować..jakby był za gęsty, ale za to schnie dość szybko
Aby uzyskać idealny kolor musimy nałożyć CO NAJMNIEJ dwie warstwy. Przy pierwszej widać brzydkie prześwity, przy drugiej na niektórych paznokciach również. A szkoda.
Kolejnym minusem jest jego trwałość, już po połowie dnia zaczął znikać z końcówek.. a co będzie jutro?!
Mimo przyjemnych kolorów, jest to mój pierwszy i ostatni lakier z tej kolekcji!:)
Nie polecam go.

Kilka zdjęć:

A Wy miałyście, któryś z lakierów z tej kolekcji?
Jak się u Was sprawdzał?

9 komentarzy:

  1. Nie miałam, za to mam 3 candy shop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ich nigdzie nie mogłam dostać..byłam w trzech Rossmanach i niestety:(

      Usuń
  2. Nie miałam tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, ze bedzie ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutki, śliczne masz pazury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie kupiłam drugi od lewej w pierwszym rzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi udało się dostać piaski z Wibo w kolorzę fiolet-lawenda, moim zdaniem lakier jest dość trwały - miałam 3 dni beż odpsrysków, a z tych powyższych nie miałam jeszcze żadnego, ale podoba mi się ten zielony :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego lakieru z tej kolekcji, ale kolorki wyglądają ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger