13 maja

Wibo Extreme Nails 548 miętowy

:*:*:*

Dziś chciałabym Wam opisać i pokazać jak wygląda na paznokciach kolejny lakier zakupiony na promocji w Rossmannie:)

Jest to lakier z kolekcji Extreme Nails marki Wibo:)
Gama kolorystyczna tej kolekcji jest baaardzo szeroka, także każdy bez problemu znajdzie kolor odpowiedni dla siebie:) Mamy zwykle Extreme Nails oraz Summer Extreme Nails w świeżych, soczystych odcieniach idealnych na wiosnę i wakacje:)

Oto przykładowe odcienie:


Wybrałam jasny pastelowy odcień, którego numer to 548. Miałam już wcześniej miętowy kolorek, ale dużo ciemniejszy, ten jest o niebo lepszy.



Malowanie nim nie należy do najprzyjemniejszych, ale tragedii też nie ma. Jest trochę gęstawy, ale to może kwestia złej partii, w każdym bądź razie nie jest najgorszy:) Trwałość? Hmm..no mam go na paznokciach drugi dzień i nadal wygląda bardzo fajnie, nie odpryskuje i nie roluje się.
Jeśli chodzi o to ile warstw trzeba nałożyć, aby kolor był taki jak w buteleczce.. mi wystarczyły spokojnie dwie warstwy, lakier bardzo szybko schnie więc to też nie jest żaden problem:)
Koszt to około 6-7 zł..już nie pamiętam, ale nie należy do drogich:)
Myślę, że za tą cenę warto spróbować:)



Miałyście już ten lakier? Jak się spisał na Waszych paznokciach ?:)

3 komentarze:

  1. Podczas promocji w Rossmannie kupiłam 2 takie lakiery niebieski i zielony, bo reszty już nie było;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria lakierów przypadła mi do gustu- kupiłam na promocji tylko 4 i żałuję, że nie wzięłam ich więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger