11 grudnia

Dermedic Hydrain 3 Krem-żel ultranawilżający

Witajcie Kochane :*

Wraz z płynącym czasem zamieniam większość kremów matujących i złuszczających na te, które dogłębnie nawilżają. Pomyślałam, że skoro na codzień wykonuję zabiegi, które zabiorą moje sebum daleko gdzieś, potrzebuję kremu nawilżającego, który nie zapcha moich porów a da skórze chwilę relaksu. Niedawno byłam w Polsce i pani w Superpharmie poleciła mi żel-krem z Dermedic. Jestem zadowolona. O szczegółach niżej :)

Opis produktu:
"Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, AqualareTM, Mocznik-UREA, Gliceryna, Dub Diol, Betaina, Phytosqualan – Skwalan, Witamina E. Zapewnia intensywne, dogłębne i długotrwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu. Uzupełnia niedobory wody w skórze i ogranicza jej transepidermalną utratę (TEWL). Wzmacnia i regeneruje skórę. Do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia. Lekka, nietłusta, kremowo-żelowa konsystencja. Doskonały pod makijaż. Nie zatyka porów "

Moja opinia:
Krem otrzymujemy w lekkim, nieprzesadzonym słoiczku. Jest dość skromny, ale mi się to podoba. Czasami mniej znaczy więcej. Konsystencja lekkiego żelu, który nie jest ciężki, wręcz przeciwnie - od razu sprawia uczucie - "na pewno nie da się nim zapchać moich porów ". Od razu po nałożeniu czujemy lekkie uczucie przyjemnego chłodku + orzeźwiający zapach, który pobudza nas, szczególnie każdego ranka. Jego działanie zgodne z zapewnieniami producenta. Skóra jest dobrze nawilżona, ale nie klei się jak w przypadku innych tłustych kremów. Moim zdaniem jest to krem idealny dla posiadaczek cery mieszanej i tłustej. Przy skórze suchej może być zbyt lekki. Często mam problemy z suchymi skórkami, które uwidaczniają się jeszcze bardziej po nałożonym makijażu, tutaj ten problem znikł. Idealnie nadaje się pod podkład i maskuje suche miejsca, dogłębnie je nawilżając.
Nie zauważyłam występowania niedoskonałości po stosowaniu tego kosmetyku. Na pewno nie powoduje zapchania porów, z czego jestem bardzo zadowolona bo mam z tym spory problem przy doborze pielęgnacji. 

Polecam wszystkim mieszanym i tłustym cerom :)

Cena: 38 zł / 50 g
+ Często w promocji, ja kupiłam go za 20 zł.




Jaki jest Wasz ulubiony krem nawilżający?

8 komentarzy:

  1. ja muszę szukać matujących bo mi skóra tłuszczą spływa;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tą chwilę, bardziej mam krem od trądziku, ponieważ troszkę moja cera w pewnym momencie uległa tragicznej zmianie, ale teraz już jest o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam przyjemności go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ukochany krem nawilżający to skinfood facial water vita c :) Ale ten też bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z tej firmy teraz micel, ale nie używałam jeszcze:) dobrze wiedzieć, że krem działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie używam krem odżywczy od dr Hauschki. Jest idealne na te mrozy.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger