19 czerwca

Clinique pep start - krem pod oczy

CLINIQUE PEP - START EYE CREAM 

O produkcie:
Bądź piękna zawsze i wszędzie. Twoje spojrzenie może zachwycać, a skóra pod oczami wyglądać na nawilżoną i świeżą zarówno rano jak i wieczorem.
Raz-dwa i już gotowe! Clinique przedstawia NOWY Pep-StartTM Eye Cream – krem o lekkiej formule, która rozjaśnia, ożywia i odświeża skórę pod oczami zarówno tuż po zastosowaniu jak i w miarę regularnego używania.
Innowacyjny, sferyczny aplikator masujący uwalnia skórę pod oczami od opuchlizny, sprawiając, że wygląda świeżo, gładko i jest świetnie przygotowana pod makijaż. Nałóż odrobinę kremu, a przekonasz się, że Twoje spojrzenie rozjaśni się w mgnieniu oka. 


Skład:
Water\Aqua\Eau, Glycerin, Butylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Squalane, Cetyl Esters, Dimethicone, Methyl Gluceth-20, Polyethylene, Glycereth-26, Polybutene, Sucrose, Magnolia Officinalis Bark Extract, Sigesbeckia Orientalis (St. Paul'S Wort) Extract, Algae Extract, Molasses Extract\Saccharum Officinarum\Extrait De Mélasse, Sapindus Mukurossi Fruit Extract, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Whey Protein\Lactis Protein\Protéine Du Petit-Lait, Palmitoyl Hexapeptide-12, Trifluoroacetyl Tripeptide-2, Caffeine, Phytosphingosine, Acetyl Hexapeptide-8, Palmitoyl Tripeptide-1, Yeast Extract\Faex\Extrait De Levure, Glycine Soja (Soybean) Protein, Caesalpinia Spinosa Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glyceryl Polymethacrylate, Sucrose Stearate, Caprylyl Glycol, Peg-8, Sodium Hyaluronate, Simethicone, Polysorbate 20, Carbomer, Sodium Hydroxide, Dextran, Hexylene Glycol, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Mica, Titanium Dioxide (Ci 77891)

MOJA OPINIA:

Przyznam, że przez długi czas nie używałam kremu pod oczy, dlaczego? Nie wiem.. może to była kwestia tego, że nigdy nie miałam problemu z nawilżeniem ani zmarszczkami pod skórą oka. Wiem, że to był wielki błąd bo zaniedbałam sprawę, przez którą za kilka lat pewnie bym płakała. Używałam jednego kremu zarówno pod oczy jak i do twarzy, myślałam, że to wystarczy. Głupia ja, ale spokojnie - już się poprawiłam :) 
Krem kupiłam dość spontanicznie, namówiła mnie do niego Pani, która obsługiwała stoisko marki clinique. Kupowałam tonik, krem do twarzy a krem pod oczy był na dobrej promocji - jak mogłabym z tego nie skorzystać? :)
Kremik otrzymujemy w fajnym, pomarańczowym opakowaniu z genialnym aplikatorem, jestem nim bardzo zachwycona. Fajny sposób na higieniczne nałożenie produktu z możliwością lekkiego masażu. Niby nic, a uważam, że takie rozwiązanie jest naprawdę warte uwagi. 
Jak napisałam nie mam wielkiego problemu z przesuszeniem skóry pod okiem ani z workami czy sińcami, dlatego moje wymagania co do kremu nie były wygórowane. Przynosi ulgę po ciężkiej nocy, to na pewno. Lekko chłodzi i sprawia, że spojrzenie staje się jaśniejsze. Konsystencja nie za rzadka nie za ciężka, bardzo szybko się wchłania a korektor pod oczy trzyma się świetnie. Chciałabym się też odnieść do kwestii stosunku ceny do wydajności - na pierwszy rzut oka pep start może okazać się drogi, jednak uwierzcie mi na słowo - jest bardzo wydajny. Używam go już pół roku a nadal końca nie widać :)

PLUSY:
- konsystencja 
- szybko się wchłania
- fajnie współgra z korektorami i makijażem
- dobrze nawilża niewymagającą skórę
- cena nie jest wygórowana
- bardzo wydajny
- genialne opakowanie z a'la masażerem

MINUSY:
- dla wymagających mocnego nawilżenia może okazać się zbyt słaby
- bardzo długi skład
- dostępność (dla osób mieszkających w mniejszych miejscowościach)



POLECAM/NIE POLECAM

Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy ? 

4 komentarze:

  1. Aplikator rzeczywiście bardzo fajny i wygodny, nie miałam tego kremiku jeszcze nigdy, skład mógłby być rzeczywiście troszkę krótszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam niestety ulubionego kremu pod oczy. Mam wobec takich produktów ogromne wymagania i zawsze okazują się zbyt duże.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ciągle szukam tego jedynego. Po drodze znalazły się dobre kremy, ale szukam dalej... ;) Twojego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo długi skład nie jest tutaj wadą. Wadą są niektóre ze składników takie jak chociażby polietylen (plastik!) czy silikony. Ja się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger