25 czerwca

ESTEE LAUDER ENLIGHTEN - Serum korygujące przebarwienia na noc

Estee Lauder Enlighten Dark Spot Correcting Serum Night - serum korygujące przebarwienia na noc

O produkcie:
Estee Lauder Enlighten to serum do twarzy o lekkiej i jedwabistej konsystencji, które skutecznie zmniejsza widoczność wszelkiego rodzaju przebarwień, włącznie z zaczerwienieniami, ciemnymi plamami oraz przebarwieniami posłonecznymi.
Enlighten serum dzień i noc pomaga wyrównać nierównomierny koloryt skóry.
Moja opinia:
Od lat zmagam się z przebarwieniami na skórze zarówno po trądziku jak i tych posłonecznych. Długo szukałam produktu, który by sobie z nimi poradził aż kupiłam EL Enlighten. 
Zamówiłam go z polecenia mojej znajomej, która miała ten sam problem. Długo się nad nim zastanawiałam bo gdyby okazał się bublem to byłabym baaaardzo zła ze względu na jego wysoką cenę. 
Serum otrzymujemy w niebieskiej, plastikowej buteleczce z pompką. Ja jestem zadowolona bo nie jest ciężkie i podczas podróży nie trzeba się martwić o to, że się zbije. Pompka też jest fajnym rozwiązaniem - dozuje wystarczającą ilość produktu.
Konsystencja bardzo lekka, nieco żelowa o zapachu typowego kremu. Bardzo szybko się wchłania i łatwo rozprowadza po skórze. Niewielka ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy przez co serum jest niezwykle wydajne. Ja używam go już pół roku i nadal coś tam jescze jest :) Co prawda nie jest to jedyne serum, które używam, ale myślę, że przy codziennym stosowaniu też na długo starczy.
Teraz najważniejsza część recenzji czyli działanie - estee lauder ma bardzo dobre kosmetyki do pielęgnacji o czym wiele z Was pewnie miała okazję się przekonać a ten produkt jest wręcz genialny. Neutralizuje zaczerwienienia a przebarwienia z czasem stają się dużo jaśniejsze. Bardzo fajnie nawilża skórę i przygotowuje do nałożenia kremu. Ja nakładam go często pod podkład bo świetnie współgra z kosmetykami do makijażu. Na pewno kupię go ponownie i myślę, że zostanie ze mną na stałe. 

Cena:    450 zł/ 50 ml
                315 zł / 30 ml 
Polecam od razu kupić duże opakowanie :) Nie będziecie żałować:)

Macie swoje ulubione serum?

2 komentarze:

  1. U mnie produkty tej marki się często nie sprawdzają ;) Choć tusze mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear!You have a nice blog :)
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger