26 lipca

Skuteczna kuracja na trądzik

Witajcie !

Dawno mnie nie było, ale mam zamiar od nowa wziąć się za tego bloga i wprowadzić recezję kosmetyków z UK. Mam nadzieję, że będzie to dla Was pomocne - wiem jak często zastanawiacie się nad kupnem czegoś z ebaya lub czegoś czego nigdy nie używałyście. Jest to normalne,gdyż nikt nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto.

Wracając do tematu posta - chciałabym pomóc Wam w podjęciu decyzji - "Czy warto iść do dermatologa?". Zdaję sobie sprawę, że koszt wizyty a potem wykup odpowiednich leków nie jest mały, jednak szczerze Was do tego zachęcam. Miałam ten sam problem, próbowałam leczyć się na własną rękę wszelkimi dermokosmetykami, które na moment dawały odpocząć mojej skórze, ale właśnie NA MOMENT. Pewnego dnia postanowiłam, że przy odwiedzinach rodziny w Polsce - spróbuję. Zapisałam się na wizytę i poszłam. Początkowo sceptycznie podchodziłam zarówno do kwesti maści z retinoidami jak i do antybiotyków doustnych.

Dostałam dwie maści:

EPIDUO

DUAC

Do tego brałam doustnie Tetralysal 


PRZEBIEG KURACJI:

1. Początkowo stosowałam EPIDUO - codziennie wieczorem na umytą i osuszoną twarz.
Do tego brałam Tetralysal, który początkowo oczyścił moją twarz z wszelkich podskórnych wrogów.
Byłam trochę przerażona bo moja twarz pozostawiała wiele do życzenia, jednak po okresie dwóch tygodni nie wychodziło mi już zupełnie nic.
2. Po skończeniu opakowań leków wypisanych powyżej zaczęłam używać DUAC (pamiętajcie by przechowywać w lodówce!)

EFEKTY UBOCZNE:

Niestety takowe też istnieją, oba żele są silnie złuszczające i co za tym idzie powodują uczucie swędzenia a także zaczerwienioną i podrażnioną twarz. U mnie tak było jedynie przez pierwszy miesiąc, potem moja skóra przyzwyczaiła się i nie reagowała wcale.
Polecam dobry krem nawilżający. Ja używałam Cetaphil i Iwostin z serii Sensitia.
Jeśli chodzi o branie tabletek - polecam tabletki osłonowe. ponieważ mogą podrażnić żołądek.

EFEKTY:

Efekty otrzymamy już po dwóch miesiącach regularnego stosowania produktów. Ja jestem po 8-miesięcznej kuracji i moja twarz zmieniła się o 180 stopni. Nie mam niestety zdjęć - wyglądałam jak potwór. Wstydziłam się pokazywać publicznie bez makijażu a czasami nawet ten nie pomogał.
A teraz? Jestem szczęśliwą i pewną siebie kobietą, która nie musi chować twarzy pod szpachlą podkładu i wstydu.

Kiedyś miałam ropny pryszcz na pryszczu, następnie po 4 miesiącach moja cera wyglądała tak:




A tak wygląda dzisiaj:




Zostały tylko blizny i czasami przed okresem mam problem, jednak to NIC w porównaniu do tego co przechodziłam jeszcze rok temu. Codziennie budziłam się z nową niespodzianką, teraz? Mam święty spokój:)


KOSZT:
- Epiduo - ok 84 zł
- Duac - ok 74 zł
- Tetralysal x 2 (miałam dwa opakowania) - ok 50 zł
+ dobry krem nawilżający oraz dobry żel do twarzy
+ 200 zł wizyta u dermatologa

A Wy macie jakiś złoty środek na trądzik? Jeśli tak - napiszcie w komentarzu:)

Pozdrawiam:)

2 komentarze:

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger