31 lipca

Bourjois Healthy Mix - Podkład rozświetlający (Nowa wersja)

Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę z recenzją "kultowego" podkładu Bourjois Healthy Mix.
Kupiłam go kiedyś skuszoną promocją 3 za 2, potrzebowałam czegoś rozświetlającego na lato a ten podkład był już dość znany i często polecany przez inne blogerki.


Od producenta:
"Podkład Healthy Mix idzie jeszcze dalej : 
- 70% więcej blasku*, 
- rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin**. 
Dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców:
- morela - zapewnia blask,
- melon - zapewnia nawilżanie,
- jabłko - przedłuża młodość skóry.
Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin***.
Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera.
Skuteczność zaakceptowana przez konsumentki****:
- cera jest perfekcyjnie ujednolicona 89% kobiet,
- cera jest rozświetlona : 79% respondentek,
- nie podrażnia, testowany dermatologicznie,
- nie zatyka porów.
* Test naukowy przeprowadzono na 21 kobietach.
**Test skuteczności na 30-stu kobietach. Najlepszy rezultat uzyskany na 10-ciu ochotniczkach.
*** Test instrumentalny na 10-ciu osobach
**** Test użytkowy podczas 3 tygodni na 19-stu kobietach
Dostępne 6 odcieni."


Moja opinia:

Początkowo nie polubiłam się z tym podkładem, ma dość słabe krycie a ja niestety go potrzebowałam.
Nałożyłam raz i stwierdziłam, że jak cera mi się polepszy to na pewno do niego wrócę.
Niedawno zaczęłam go używać jak gdyby od nowa i jest o niebo lepiej, nie mam już tyle wyprysków by potrzebować mocnego krycia na codzień. Aplikacja jest bardzo łatwa bo jest leisty i łatwo się go rozsmarowuje i w miarę potrzeb nakłada kolejne warstwy. Odcień Vanilla jest troszkę za ciemny, ale bez problemu rozjaśniam go nakładanym potem pudrem. Utrzymuję się na twarzy dużo krócej niż obiecuje producent - u mnie około 5 godzin, potem wygląda niezbyt dobrze:/

Plusy:
-  nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek
- zapach
- nie zapycha cery
- łatwa aplikacja
Minusy
- słabe krycie
- nie jest trwały (16 h to chyba jakiś żart )
- bez utrwalenia pudrem schodzi nierówno

Czy kupiłabym go ponownie? Myślę, że nie bo bez problemu mogę się bez niego obyć i znam dużo trwalsze podkłady.

Odcień Vanilla:

Efekt od razu po nałożeniu bez korektora i pudru:




A u Was jak się spisał ten podkład? Polecicie inne kosmetyki ten marki?


3 komentarze:

  1. Mam go, ale czeka na swoją kolej ;) Ładnie wygląda na buźce ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. już za małe krycie to już jest skreślony

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem go lubię, ale nie jest to mój ulubieniec wszech czasów :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger