16 października

Bomb Cosmetics - babeczki i bomby do kąpieli


Krótko o firmie:
 "Bomb Cosmetics to producent wyjątkowych kosmetyków i akcesoriów typu: musujące kule, kremowe babeczki i kuleczki do kąpieli. Produkty marki bazują na naturalnych składnikach i czystych olejkach eterycznych (np.: jaśmin, ylang ylang, drzewo sandałowe, kadzidłowiec, geranium) które zapewniają niesamowity aromat podczas kąpieli w wannie. Kosmetyki Bomb Cosmetics są wykonywane ręcznie i oczarowują ciekawymi kolorami, kształtami i zapachami. Produkty zmiękczają twardą wodę, intensywnie nawilżają skórę oraz gwarantują niezapomniany relaks, odprężenie i ukojenie zmysłów."

Sposób użycia babeczek i bomb:
Należy wrzucić babeczkę do wanny z ciepłą wodą. Po kąpieli trzeba pamiętać o dokładnym spłukaniu wanny.
Wielkie plusy to :
+ produkty nie są testowane na zwierzętach
+ ręcznie wytwarzane
+ naturalne olejki eteryczne

Moja Opinia:
Dostałam cały zestaw bomb i babeczek (to co widać na zdjęciach to 1/3 tego co miałam) na dzień kobiet od mojego męża. Nie mogę zapomnieć mojego zachwytu kiedy zobaczyłam wielką torbę sygnowaną logiem BC wypełnioną po brzegi kulami, babeczkami, mydełkami. Mąż trafił w dziesiątkę bo niejednokrotnie mówiłam, że lubię wszelakie kosmetyki do kąpieli. 
Każda babeczka i kula to inne zestawienie zapachów, kolorystyki oraz przesłodkich motywów. 
Nie miałam ani jednej, o której mogłabym napisać, że się nie sprawdziła czy mnie w jakimś stopniu zawiodła. 
Do ciepłej wody wrzucamy naszego wybrańca i czekamy aż się rozpuści, ja zazwyczaj idę zrobić sobie herbatę a gdy wracam zapach unosi się już po całej łazience i niezwykle koi moje zmysły.
W przypadku bomby otrzymujemy jeszcze kolorową wodę w zależności od koloru naszej kuli. 
Niejednokrotnie miałam kąpiel pełną brokatowych drobinek czy kawałków owoców, które wtopione były w kosmetyk. Każda kobieta marzy o TAKIEJ chwili dla siebie, prawda??:)
Po kąpieli nie używam już balsamu bo skóra jest nawilżona no i pachnąca :)

Którą opcję ja wybieram?
Myślę, że kula jest lepszym wyborem bo po pierwsze jest większa i można ją podzielić na dwie kąpiele (ja nigdy nie dzielę bo lubię mieć dużo wody w wannie i wiadomo czym więcej produktu tym większa intensywność), ma większe właściwości nawilżające i to czuć od razu po kąpieli, nasza woda jest kolorowa :)


Cena kuli: ok. 13, 90 zł /160g      £ 2.99 
Cena babeczki: 11, 90 zł / 50g    -II-






Myślę, że to świetny pomysł na prezent dla każdej kobiety i nastolatki. 

A Wy? lubicie kule do kąpieli? Znacie te z Bomb Cosmetics?

13 komentarzy:

  1. Ale cudeńka, uwielbiam takie umilacze kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam wanny, korzystam tylko kiedy jadę do rodziców ;) Obserwujęi zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bomby do kąpieli <3 Wszystkie są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam kul do kąpielowy , zawsze dodaje soli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie się prezentują! Przydałaby mi się taka relaksująca kąpiel z nawilżającą kulą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze rzeczy :) Szkoda, że nie mam wanny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie dodatki, ale te najlepsze są niestety też drogie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie babeczki do kąpieli tylko jest jeden minus są takie urocze, że później żal mi ich użyć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam, ale są naprawdę urocze! ♥ Obserwuje!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kule do kąpieli, a te z Bomb Cosmetics są bardzo popularne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger