10 października

Makijaż bez tajemnic - Rae Morris

Witajcie kochane:* 
 Dziś chcę Wam przedstawić moją ulubioną książkę o makijażu. "Makijaż bez tajemnic" - Rea Morris to poradnik, który wpadł w moje dłonie przez niezupełny przypadek. Szukałam książki idealnej, którą mogę zamówić w ciemno bez obejrzenia jej wcześniej w księgarni. Obejrzałam mnóstwo filmów na Youtube na temat różnorakich makijażowych cudeniek i ta okazała się numerem jeden wśród wszystkich, opiniami przebiła nawet znaną Bobbi Brown. Ja jestem nią zachwycona a dlaczego? Przeczytajcie poniżej:)
Tytuł: Makijaż bez tajemnic
 Autor: Rae Morris
 Ilość stron: 254 
Wydawnictwo: Galaktyka 

Książka jest idealna dla początkujących jak i dla zaawansowanych miłośniczek makijażu. Każda z nas mimo poziomu może znaleźć coś dla siebie oraz zapoznać się z trikami prosto z czerwonego dywanu. 
Poradnik podzielony jest na działy, kolejno:
 - podstawy
 -przygotowanie skóry 
- brwi
 - sztuczne rzęsy 
- tabela kolorystyczna cieni
 - oczy 
- oczy azjatyckie
 - po 40
 - modelowanie 
- podkład 
- bronzery
 - rozświetlanie 
- usta i policzki 
- makijaż w 10 minut 
- galeria prac Rae

 ... każdy z nich jest opisany w sposób, który zrozumie nawet największy laik. Największą zaletą jest podparcie wszystkich informacji prześlicznymi zdjęciami. Każdy makijaż oka opisany jest krok po kroku, dzięki temu łatwo odwzorować każdy z nich. Jestem zachwycona tą pozycją. Wcześniej oglądałam youtuberki a teraz o wiele bardziej idę w stronę książek. Dzięki temu mam najważniejsze informacje w jednym miejscu, do których mogę wrócić w każdej chwili, gdy tego potrzebuję. Jest to idealny prezent, dla każdej kobiety, która chce się rozwinąć lub nie wie jak zacząć swoja przygodę z makijażem;)

19 komentarzy:

  1. Gdzieś widziałam tę książkę, ale takie pozycje nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że Tobie się podoba ;) Widziałam ją, ale nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam przygodę z makijażem. Tak sobie postanowiłam ostatnio ;) Chętnie poznam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż na zdjęciach przypomina trochę teatralny. Nie moje klimaty, ale może na innych stronach jest coś bardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na dalszych stronach są bardziej naturalne propozycje :)

      Usuń
  5. Widzę, że bardzo rzeczowy, kompleksowy poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja makijażem bawię się już dawno ale z chęcią sięgam po poradniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny i dobrze zrobiony post, bardzo miło się czytało :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ucieszyłabym się z takiego poradnika, fajna sprawa. Swój makijaż ograniczam do minimum, a może dzięki niej rozwinęłabym się w tym kierunku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytam takich książek z braku czasu;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tę książkę :) Myślę, że mogłaby mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś zastanawiałam się nad tą książką, ale z czasem ochotna na nią mi minęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna książka. Kiedyś się nad nią zastanawiałam i się nie skusiłam,ale ciągle mi po głowie chodzi,
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger