13 października

Holika Holika - Dodo Cat oczyszczająca pianka 3 w 1


Opis:
"Holika Holika Dust-out DODO CAT 3in1 Trans Foam Cleanser - Głęboko oczyszczająca pianka do codziennej pielęgnacji skóry. Usuwa wszelkie zanieczyszczenia skóry (kurz, pozostałości makijażu, sebum). 
  • Produkt zawiera glinkę kosmetyczną (kaolin) bogatą w makro- i mikroelementy. Składnik ten przyciąga i wiąże toksyny, metale ciężkie i zanieczyszczenia, które występują w organizmie. Bierze również udział w absorpcji zbędnych produktów przemiany materii, poprawiając kondycję cery a także pochłania sebum i oczyszcza skórę
  • Pianka działa antyseptyczne zapobiegając rozwojowi bakterii co może być przyczyną stanów zapalnych skóry. Reguluje także pH skóry, zmniejszając skłonność do podrażnień.
  • Dzięki obecności specjalnie opatentowanego składnika produkt tworzy barierę ochronną na skórze, która chroni cerę przed zanieczyszczeniami, pyłem, kurzem oraz innymi szkodliwymi substancjami obecnymi w środowisku
  • Produkt może być użyty jako pianka do głębokiego oczyszczania skóry, jako delikatny peeling złuszczający lub maseczka oczyszczająca"
 Sposób użycia:
  • Głęboko oczyszczająca maseczka: Aplikować na skórę grubszą warstwę produktu. Po 2-3 minutach gdy maseczka już zastygła na skórze zmyć ją letnią wodą
  • Delikatnie złuszczający peeling do twarzy: Aplikować na suchą skórę, delikatnie masować 1-2 minuty, zmyć letnią wodą
  • Pianka oczyszczająca do codziennego użytku: Niewielką ilość produktu nanieść na twarz delikatnie masując do utworzenia delikatnej pianki myjącej. Zmyć letnią wodą
Skład:
WATER, KAOLIN, GLYCERIN, POTASSIUM HYDROXIDE, STEARIC ACID, MYRISTIC ACID, BENTONITE, 1,2-HEXANDIOL, TITANIUM DIOXIDE, POLYVINYL ALCOHOL, POLYETHYLENE, CANADIAN COLLOIDAL CLAY, CHROMIUM HYDROXIDE GREEN, CANANGA ODORATA FLOWER OIL, PELARGONIUM GRAVEOLENS FLOWER OIL, CITRUS AURANTIUM BERGAMIA(BERGAMOT)FRUIT OIL, JUNIPERUS MEXICANA OIL, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, CORIANDRUM SATIVUM(CORIANDER)FRUIT OIL, ALLANTOIN, PEG-8, CAPRYLYL GLYCOL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED EXTRACT, PPG-1-PEG-9 LAURYL GLYCOL ETHER, BUTYLENE GLYCOL, HEDERA HELIX (IVY) EXTRACT, PHYTIC ACID, SODIUM POLYACRYLATE, DISODIUM EDTA,

Moja opinia:

Dorwałam ten produkt w Tk maxx jakiś czas temu. Zawsze jak widzę firmę Holika Holika i jest to kosmetyk przeznaczony do skóry mieszanej lub tłustej - od razu ląduje w koszyku. Moja skóra bardzo dobrze współgra z azjatyckimi kosmetykami i każdy jeden okazuje się moim hitem;)
Dodo cat 3 w 1 to przede wszystkim produkt do oczyszczania twarzy z makijażu lub jego pozostałości. Nie używałam go jak producent poleca - czyli jako peeling czy maskę do twarzy bo do tego celu mam inne kosmetyki. 
Nie pokażę Wam tego na zdjęciu (zużyłam już całą tubkę), ale konsystencja dodo cat przypomina pastę do mycia twarzy, która w zetknięciu z wodą zamienia się w obfitą pianę. Świetnie współgra z wszelkiego rodzaju szczotkami i urządzeniami (ja mam foreo lunę).
Kaolin w składzie sprawia,że twarz jest dokładnie doczyszczona i mimo tego, że zawsze potem przemywam twarz tonikiem nie znajduję ani jednego śladu brudu na płatku kosmetycznym.  
Pianka jest bardzo wydajna, wystarczy malutka ilość by dokładnie umyć buzię:)
Jedyny minus to fakt, że pianka zupełnie nie nada się dla cer suchych ani wrażliwych bo może bardzo przesuszyć skórę. Ja stosowałam go na zmianę z innym żelem. 


Cena: 50 - 60 zł /120 ml


A Wy? Miałyście ten produkt bądź polecacie inne produkty marki Holika Holika?:)



7 komentarzy:

  1. Ja mam cerę suchą i wrażliwą, więc nie będę próbować skoro odradzasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm zaciekawiłaś mnie! Ciekawe czy u mnie w tk jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie znam, tylko o niej czytałam. Szkoda, że ma w składzie polietylen, bo chętnie bym dała jej szansę;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger