24 sierpnia

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Witajcie Kochane:*

Która z nas nie lubi mieć ładnie podkreślonych brwi? Dla mnie to wypełnienie makijażu, bez którego się nie ruszam, ponieważ jestem blondynką a moje jasne włoski są ledwo widoczne.
Testowałam już mnóstwo produktów, od kredek po cienie aż trafiłam na kilka recenzji pomady z Anastasia. 4,8/ 5 na wizażu wzbudziło moją ekscytację i chęć posiadania tego cuda.

Opis:
"Dipbrow Pomade to kremowy kosmetyk koloryzujący do brwi. Dzięki swojej konsystencji świetnie wtapia się w skórę, dyscyplinuje włoski - jest zarówno woskiem jak i cieniem do brwi. 
Kosmetyk odpowiedni dla wszystkich typów skóry. Dostępny w pięciu odcieniach. "


Moja opinia:

Jestem zachwycona pomadą, naprawdę. W eleganckim szklanym słoiczku otrzymujemy 4 g produktu a podczas jednej aplikacji używamy tylko ciupkę przy której nijak widać jakiekolwiek zużycie. Jest to jeden z lepszych produktów jakich używałam. Zbita konsystencja podczas nakładania na brwi fajnie nam się rozsmarowuje i momentalnie jakby zastyga co czyni pomadę niezwykle trwałą, u mnie trzyma się cały dzień bez poprawek. Zazwyczaj miałam problem z rozmazywaniem się brwi po długim dniu w pracy a tutaj? Wracam do domu w stanie nienaruszonym, dopiero po kontakcie z płynem do demakijażu ładnie nam się rozpuszcza i bezproblemowo możemy ją zmyć. Sama aplikacja jeśli chodzi o precyzje nie należy do łatwych, trzeba troszkę czasu poświęcić a ja nie mam zazwyczaj na to czasu i na szybko wybieram inny produkt, także z Anastasia, ale to w innym poście :) Jak mam większe wyjście czy po prostu dzień wolny to bez wahania wybieram pomadę:)

Cena:
ok 70 zł

Posiadam dwa odcienie:
- Soft Brown - po prawej
- Chocolate - po lewej



A tak wygląda pomalowana brew:

Dostępne odcienie:

Polecam ten produkt z czystym sumieniem:)

A Wy? Znacie ten produkt? 

Macie swoich ulubieńców?


8 komentarzy:

  1. Pieknie podkreślona brew ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do brwi uwielbiam używać color tattoo, już kilka razy dzięki niemu byłam pytana czy mam zrobione brwi permanentnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow brewka ślicznie podkreślona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów ani marki, ale efekt na brwi bardzo przemawia za tym, by je poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt, ale ja się bardzo lubię z permanent taupe z maybelline :), więc raczej nie będę inwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda na Tobie ten kolor.

    Chciałam go kupić kilka miesięcy temu, ale jakoś wtedy pojawił się podobny produkt Inglot i tam kolory bardziej mi się podobały. Mam więc pomadę z Inglota i jest OK. Chyba powinnam o niej napisać... :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger