11 sierpnia

Podkład Estee Lauder Double Wear

Witajcie Kochane:*
Opowiem Wam o podkładzie, który najlepiej się u mnie sprawdził - Estee Lauder Double Wear :)
Kupiłam go za pierwszą wypłatę i zostałam z nim do dziś. Nie znalazłam nic lepszego!:)

Krótki opis produktu:
"Długotrwały podkład, przez 15 godzin zapewnia świeży i naturalny wygląd, bez względu na pogodę i twoją aktywność. Nie zmienia koloru, nie zostawia smug i śladów na ubraniu. Teraz gładka cera, którą widzisz rano, pozostaje z tobą przez cały dzień.
Podkład zapewnia średnie krycie (lub wyższe w zależności od ilości nakładanych warstw) i naturalne, półmatowe wykończenie.
Beztłuszczowy, niekomedogenny, bezzapachowy, testowany dermatologicznie."


Moja opinia:
Jak pisałam wyżej, jest to mój ulubiony podkład. Po pierwszym zastosowaniu wiedziałam skąd wzięły się ohy i ahy na jego temat. Zawsze oczekuję, że podkład zostanie ze mną do końca dnia i tutaj się nie zawiodłam. Po 10 h w pracy jest wręcz w nienaruszonym stanie. Nie spływa z twarzy, nie wchodzi w suche skórki a twarz nie jest przesadnie tłusta, z resztą od czego mamy puder :) Idealnie stapia się ze skórą, nie tworzy maski. To pierwszy produkt, po którego użyciu nie potrzebuję korektora.  Bardzo dobrze kryje nawet duże krostki i zaczerwienienia. Jedynym mankamentem jest cena choć uważam, że nie jest wygórowana i słoiczek bez pompki przez co czasami wyleje się zbyt dużo produktu.

PLUSY:
- trwały (nawet do 10h)
- nie tworzy maski
- świetnie kryje
- neutralny zapach
- nie podkreśla suchych skórek
- łatwy w aplikacji
- baaardzo wydajny 

MINUSY:
- cena ok. 165 zł (jednak przy jego wydajności sama nie wiem co o tym sądzić)
- brak pompki




A to moja buziunia po nałożeniu podkładu (Posiadam odcień ECRU):


A Wy znacie ten podkład?

3 komentarze:

  1. nie znam tego podkładu, ale cena buuu, troszkę wysoka jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten podkład i na szczególne wyjścia jest znakomity ;) na codzień wolę jednak coś lżejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam malowana tym podkładem na osiemnastkę i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger