05 sierpnia

Ulubiony zapach - Paco Rabanne Lady Million

Witajcie Kochane :*
Dzisiaj trochę o moim ulubionym zapachu, no może jednym z ulubionych.. ah te kobiety, ciągle zmieniają zdanie :)
Kupiłam go całkiem niedawno skuszona męskim zapachem One Million, który też uważam za cudooo! Mój mężczyzna miał urodziny więc dostał wcześniej wspomniany a ja nie pozostając sobie "dłużna"kilka dni potem kupilam to oto diamentowe cudo:)

Nuty zapachowe:
nuta głowy: kwiat neroli, cytryna, malina
nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, gardenia
nuta bazy: paczuli, biały miód, ambra


O perfumie:
Woda perfumowana Lady Million przeznaczona jest dla kobiet odważnych, zdeterminowanych, szalonych i pełnych energii. Promienieją one również siłą, którą czerpią z niezależności i inteligencji.

Zapach Lady Million jest świeży, kwiatowy i drzewny. Pierwszymi wyczuwalnymi nutami są aromaty gorzkiej pomarańczy połączonej z malinami. Następnie wyłania się delikatna
woń kwiatu neroli. Kolejne wyczuwalne nuty zapachowe to jaśmin uwydatniany gardenią. To połączenie powoduje, że cała kompozycja nabiera bardziej zmysłowego i subtelnego charakteru.
Następnym aromatem Lady Million jest paczula, która łagodzi nuty miodowe za pomocą niezwykle kuszącej słodkości. Na koniec pojawia się ambra uzupełniająca całą kompozycje zapachu.


Moja opinia:
Jak już pisałam wcześniej, jestem tym zapachem zachwycona:) Nie jest ani ciężki ani zbyt lekki - po prostu idealny! Pasuje do kobiet pewnych siebie, przebojowych i seksownych. Utrzymuje się na skórze bardzo długo - właściwie dopóki nie pójdę sie umyć :)  Diamentowy flakon jest fajną ozdoba na toaletce, zawsze coś innego :) W dodatku ja kocham złoty kolor więc jak znalazł :) 

Myślę, że warto wydać troszkę więcej na perfum, który będziemy czuły cały dzień, zapachy rozwijają się przez cały czas na naszej skórze...ohhy i ahyyy :)

Cena: około 220 zł/ 50 ml


A Wy lubicie ten perfum i jakie inne możecie śmiało polecić?

2 komentarze:

Copyright © 2016 Kamelijaaa , Blogger